Co wyróżnia Antidotum Centrum Pomocy i Doradztwa?

Jesteśmy jedną z dynamicznie rozwijających się polskich platform świadczących usługi w zakresie poradnictwa. Naszym celem jest niesienie wygodnej i skutecznej pomocy w dowolnym miejscu i czasie. Wsparcia udzielamy za pośrednictwem komputerów, urządzeń mobilnych ale także w tradycyjnej formule spotkań bezpośrednich. Nasze usługi są realizowane przez licencjonowanych, doświadczonych doradców, w czasie i formule wygodnej dla Klienta. Nieustannie kontrolujemy pracę naszych doradców i sprawność i efektywność obsługi Państwa.

W jaki sposób mogę kontaktować się ze swoim doradcą ?

To, co wyróżnia nasza pomocową ofertę to możliwość kontaktu z doradcą poprzez: bezpośrednie, w tradycyjnej formule, spotkania w gabinecie / kontakty telefoniczne / kontakty przez skype / wideokonferencje / wymianę wiadomości. W zależności od potrzeb, dostępności i  wygody możesz korzystać z różnych opcji w różnych momentach.

Czy powinienem skorzystać z oferty  Antidotum Centrum Pomocy i Doradztwa?

Żaden człowiek nie powinien cierpieć i każdy powinien dążyć do poprawy jakości swojego życia. Każdy wielki problem staje się małym, dlaczego więc już teraz nie usunąć tych warunków, które Tobie psują jakość życia –  zasługujesz na to – pomożemy Ci. Mamy doradców, którzy specjalizują się takich bolączkach, jak stres, lęk, relacje rodzicielskie, depresja, uzależnienia, zaburzenia odżywania, zaburzenia  snu, trauma, gniew, konflikty rodzinne, trudy LGBT, poczucie własnej wartości, wychowanie dzieci, poradnictwo prawne, zawodowe, edukacyjne i inne. Pomożemy Ci uzyskać u nas  taką formę pomocy, dzięki której odzyskasz poczucie dobrostanu. Lecz pamiętaj w przypadku, gdy masz myśli samobójcze, chęć okaleczenia  lub wyrządzenia krzywdy innym  natychmiast  skontaktuj się ze specjalistami dyżurującymi pod telefonami alarmowymi

Czy porady i terapie prowadzone online są skuteczne?

Stosunkowo od niedawna wykorzystuje się medium online w terapeutyce psychologicznej, toteż i badania dotyczące ich skuteczności są  prowadzone  dopiero od kilku lat. Wykazują one, że w większości przypadków nie ma różnicy pomiędzy spotkaniami bezpośrednimi w gabinecie a terapią online, ale są też badania wykazujące większą skuteczność tej ostatniej. Terapie zdalne mają także tę przewagę, że są wygodniejsze i nie absorbują dodatkowego czasu i trudu np. konieczności  przyjazdu w umówione miejsce. W mniejszym stopniu dezorganizują codzienność pacjenta.  Mają więc szansę  być prowadzone regularnie i w odpowiedniej częstotliwości, co oczywiście pozytywnie wpływa na tempo i skuteczność terapii.
Obawy przed zdalną terapią obserwujemy tylko u osób, które nigdy nie korzystały tej formy poradnictwa. Giną one już po drugiej sesji online.  
Poniżej załączamy linki do badań, które potwierdzają naszą odpowiedź:
1. https://www.media.uzh.ch/en/Press-Releases/archive/2013/psychotherapie-via-internet-wirkt-gleich-gut-oder-besser-wie-im-sprechzimmer.html
2.  https://www.goodtherapy.org/blog/two-studies-explore-effectiveness-of-online-therapy-1106152
3. https://health.usnews.com/health-news/articles/2015/11/03/online-psychotherapy-may-help-some-with-emotional-problem
4. https://mhealth.jmir.org/2019/1/e10948/

Czy za każdym razem będę rozmawiał z tym samym doradcą?

Tak, oczywiście. Będziesz pracował z tym samym doradcą przez cały czas terapii. Gdybyś jednak zapragnął zmiany, możesz jej dokonać w każdym momencie. W tym celu skontaktuj się z naszą obsługą klienta.

Po co wdrażać w organizacjach programy EAP?

Sukces biznesowy odnoszą firmy, które liczą się z potrzebami Klientów: które są czułe na opinie klientów, które starają się ich zrozumieć, próbują się z nimi komunikować i walczą o ich lojalność. Ten sam koncept, wcześniej, wewnątrz organizacji powinny wdrożyć te Firmy, które  aspirują do pokonania konkurencji. Dzięki temu osiągną wysoką jakość relacji pracodawcy z pracownikami. Wspierając się dobrym programem EAP pracownik będzie  w centrum uwagi- będzie traktowany tak, jak On, ma traktować klienta Firmy. W tym znaczeniu, dzięki programom EAP realizowanym przez firmę Antidotum, doświadczenie pracownika: jego poczucie bycia zaopiekowanym i zrozumiałym staje się kluczem do tego, aby pozyskiwać i utrzymywać klientów i  budować organizację, która w sposób stały jest gotowa pokonywać konkurencję. 

Jaką mam pewność, że otrzymam pomoc na wysokim poziomie?

Udzielenie Klientom  wsparcia, które zapewni im sprawne i definitywne wyjście z problemów jest naszym najważniejszym celem. Chcemy, aby nasze usługi obfitowały także w inne korzyści (nawet te, których potrzeby nie uświadamia sobie Klient) dlatego czuwamy nad każdym etapem kontaktu naszych pracowników i współpracowników z klientami. Korzystamy z badań Mystery Shopping, ankiet satysfakcji klienta oraz superwizji i konsultacji wewnętrznych. Cenne wnioski z naszych analiz staramy się wprowadzać w życie.  Dlatego każdy kontakt z naszym pracownikiem powinien pozostawić poczucie kontaktu z empatycznym, dobrze przygotowanym i sprawnym  profesjonalistą.

Czy wdrożenie programu EAP firmy Antidotum do małej organizacji/małych zespołów ma sens?

W małych i średnich przedsiębiorstwach podobnie jak w małych zespołach, na barkach każdego z pracowników spoczywa znaczna część odpowiedzialności za realizację zadania. Zmniejszona produktywność choćby jednego pracownika prędzej zaszkodzi małej organizacji a zły nastrój, dysforma psychiczna  pracownika szybciej obejmie kilkuosobową społeczność organizacji i może na długo zaburzyć jej funkcjonowanie. Najtrudniej „podnosi” się organizację, gdy problem dotyczy całej jej społeczności. Z tych powodów właściciele i zarządzający małymi i średnimi przedsiębiorstwami powinni rozważyć zasadność korzystania z oferty firmy Antidotum. Żadna firma, niezależnie od swojej liczebności,  nie jest odporna na problemy pracowników. Wielką wartością i satysfakcją jest pomoc potrzebującemu pracownikowi, niezależnie w jak dużej organizacji pracuje.

Czy to prawda, że w firmach z wdrożonymi programami EAP zaobserwowano spadek ilości procesów sądowych?

Doradcy Antidotum zajmując się problemami pracowników, często jako pierwsi dowiadują się o zamiarze pozwania swojego pracodawcy. Odpowiednio skonstruowana współpraca pomiędzy Antidotum a klientem/pracodawcą często jest pierwszą linią obrony przed roszczeniami związanymi z zatrudnieniem. Uczestnictwo doradców z zewnątrz organizacji sprzyja koncyliacyjnemu rozwiązywaniu nieporozumień a tym samym redukcji ilości procesów sądowych.